انتهاي خط
تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, | 15:17 | نویسنده : mohamad reza

سلام

خوب ديگه رسيديم به انتهاي خط

به دليل كمبودن نظر ها ديگه ادامه نميديم

باتشكر (خيلي نامردين)

اگر بار گران بوديم و رفتيم

اگ نامهربان بوديم و رفتيم

همه گي براي هميشه خدانگهدا

good bye

bye-bye



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت10:47---11 خرداد 1393
راست میگفت...!



من در حدش نبودم...!



در حدش همونایی بودن...!



که امروز باهاش بودن فردا با رفیقاش...!

سلام خوشحال میشم به منم سربزنید@};
پاسخ:حتما


آیسا
ساعت11:24---22 بهمن 1391
سلام وب قشنگی داری در ضمن من دیوونه ی انریکه ام عشقمه عمرمه زندگیمه نفسمه حاظرم جونمو براش بدم!خوشحال میشم یه سری به وب منم بزنی!ممنون

مژده
ساعت16:06---25 آذر 1391
سلام محمدرضا جان چرا به این زودی کنار کشیدی؟؟؟؟به نظر من مهم نیست بهقیه چه کار میکنن مهم ماییم...مهم ما طرفدارای انریکه ایم....به کارت تدامه بده ...در ضمن به وبلاگ منم یه سر بزن:

www.EscapeME.loxblog.com


علی رضا
ساعت15:12---11 ارديبهشت 1391
سایت پر محتوایی دارید.به سایت من هم سری بزنید.مطالبی راجه به:دانلود بازی های روز دنیا،ورزش،اینترنت و ... داره که می تونه به لطف شما عزیزان بهترم بشه.پس حتما سر بزینید و نویسنده هم بشید.در صورت تمایل می توانیود اگر به تبادل لینک راضی هستید می توانید در سایت خودم خبر دهید.
www.mak-news.vcp.ir


پری
ساعت20:16---5 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری . اهنگاتو دوس داشتم همه رو دانلود کردم ممنون خیلی قشنگن راستی یکی از پر طرفداراشم.
موفق باشی دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: